Ankara’ya sevk edilen kızını göremedi
2 kızı yaralanan baba Ahmet Özbağrıaçık, ''Ağır yaralı kızımı, yaklaşık 2.5 haftadır görememiştim. Dün sevk edildiği Ankara'ya gitmek istedim ancak...
Taşkent'in Balcılar beldesinde yaşayan 6 çocuk babası Ahmet Özbağrıaçık, yaralı kızlarını görebilmek için geldiği Konya'da, yaptığı açıklamada dün binanın çöktüğünü duyar duymaz olay yerine gittiğini ancak yaralı kızları ilköğretim 6. sınıf öğrencisi Meryem (13) ve lise 2. sınıf öğrencisi Fatma'yı (16) göremediğini söyledi.
Fatma'nın 2 yıldır yazları Özel Boğaziçi Kız Yurdu'nda kaldığını belirten Özbağrıaçık, ''Kızlarım burada Kuran eğitimi alıyordu. Yurda herhangi bir ücret ödemiyordum'' dedi.
Kızlarının sağlık durumu hakkında kimseden bilgi alamadığı için çaresiz kaldığını belirten Özbağrıaçık, ''Konya'ya sevk edildiğini öğrendim. Hemen Konya'ya gitmek istedim. Ancak cebimdeki para beni düşündürdü. Beldede otomobili bulunan birinden beni Konya'ya götürmesini istedim ve Konya'ya geldim'' dedi.
YURTTA KALAN KIZINI 2.5 HAFTADIR GÖRMEMİŞ
Mevsimlik tarım işçiliği ve hamallık yaparak ailesinin geçimini sağlamaya çalıştığını ifade eden Özbağrıaçık, şunları anlattı:
''Kızlarımdan hafif yaralı olan Meryem'in Konya Numune Hastanesinde, vücudunda ağır yanıklar olan Fatma'nın ise Başkent Üniversitesi Ankara Hastanesine sevk edildiğini öğrendim. Ağır yaralı olan kızımı, yaklaşık 2.5 haftadır görememiştim. Sevk edildiği Ankara'ya gitmek istedim ancak param yoktu. Akrabalarım ve yardımseverlerin sağladığı destekle bugün Ankara'ya bilet aldım. Eşim ise Konya Numune Hastanesindeki kızımızın yanında kalacak.''
Özbağrıaçık, sağlık güvencesi olarak yeşil kartlarının olduğunu sözlerine ekledi.
aa