Alkollü sürücü ortalığı birbirine kattı
Konya'da 221 promil alkollü çıkan sürücü, 3 ayrı petrol istasyonundan benzin alarak kaçmaya başlayınca polis ekip otosuna çarptı
Saat 03.00 sıralarında Meram ilçesinde bulunan 3 ayrı petrol istasyonundan 42 VK 233 plakalı otomobil ile peş peşe benzin alan M.U.A. (20) para ödemeden kaçtı.
İstasyondaki görevlilerin d
urumu polise haber vermesinin ardından Meram Yeni Yol'da kaçan otomobili gören polis ekipleri, defalarca dur ihtarında bulundu. İhtarları dikkate almayan sürücü aracıyla kaçmaya devam ederken, Kazım Karabekir Caddesi üzerinde trafik ekip otosuna çarptı.
Yine durmayan sürücü bu kez yakalanmamak için ara sokağa girdi, ancak yolları kesen Asayiş Şube ve Trafik Şubesi ekipleri otomobili sıkıştırdı. Sürücü M.U.A. yakalanarak gözaltına alındı. Konya Numune Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirilen otomobil sürücüsü 221 promil alkollü çıkarken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
iha