AK Parti Selçuklu danışma toplantısı yapıldı
AK Parti Selçuklu 17. danışma toplantısı dün Bera otel’de yapıldı.
AK Parti Selçuklu İlçe Başkanlığı tarafından düzenlenen 17. danışma toplantısı dün Bera otel’de yapıldı. Toplantıya AK Parti İl başkanı Faruk Düğen, Selçuklu Belediye Başkanı Adem Esen, İl genel meclisi başkanı Mustafa Sabri Ak, belediye başkanları, meclis üyeleri, gençlik kolları üyesi, mahalle temsilcileri ve çok sayıda partili katıldı. Toplantıda bir konuşma yapan AK Parti Selçuklu ilçe Başkanı Yusuf Ayık “Partimizin son genel secimde aldığı oy oranı bazı kesimleri korkuttuğu için suni gündemler oluşturuluyor” dedi.
İl Genel Meclisi Başkanı Mustafa Sabri Ak da “2005 yılında çıkarılan yasa ile il özel idarelerin işlevleri genişletilerek belediyelerle birlikte ortak çalışarak birçok ortak işler yaptık” diye konuştu. AK Parti İl başkanı Faruk Düğen ise AK Parti’nin Konya’da birinci parti olduğunu belirtti. Daha sonra söz alan belediye başkanları ise yeni çıkacak ve nüfusu 2 binin altındaki belediyeleri köye çevirecek kanunun kendilerini zorlayacağını, buna bir çözüm bulunması gerektiğini belirttiler.
Ferit Hepokur-Memleket