Ağar, Konya'ya geliyor
DP Genel Başkanı Mehmet Ağar, partisinin düzenlediği “Çare Var” mitingi için bugün Konya'ya geliyor
DP Konya İl Başkan Yardımcısı Sedat Sarıbaş, parti binasında düzenlediği basın toplantısında, Ağar'ın bugün 17'de Hükümet Meydanı'nda Konyalı vatandaşlarla “Çare Var” mitinginde buluşacağını belirtti. Mitinge tüm halkın davetli olduğunu ifade eden Sarıbaş, “Genel Başkanımız Mehmet Ağar, ülkenin sorunlarını çok iyi bilmektedir. Konya ve Konya'lının sorunlarını çok iyi bilmektedir. Bu sorunlar ve çözümlerini yapılacak olan mitingde vatandaşlarla paylaşacaktır. DP olarak mitinge hazırız ve heyecanla Ağar'ı beklemekteyiz” dedi. Mevcut iktidarın 2002 yılından bugüne kadar ülkeyi iyi yönetemediğini, Konya'nın bu süreçte yalnız bırakıldığını ileri süren Sarıbaş, bu sorunların DP iktidarıyla çözüm bulacağını savundu. Sarıbaş, DP iktidarında Konya'nın da hak ettiği siyasi gücünü yeniden kazanacağını ileri sürdü. M. Emin Yumuşak-Memleket
--