4 kişi karbonmonoksit gazından zehirlendi

4 kişi karbonmonoksit gazından zehirlendi

Konya'nın Beyşehir ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 4 kişi hastaneye kaldırıldı.

Edinilen bilgiye göre, Esentepe Mahallesi'nde oturan Mutemet, Hicran, Rabia ve Büşra Çınar, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri şüphesiyle 112 Acil Servis ekiplerinden yardım istedi. Ambulansla Beyşehir Devlet Hastanesi'ne kaldırılan söz konusu kişilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.