3 kamyoneti kundakladılar
Konya'da aynı mahalledeki 3 kamyonet, yanıcı madde dökülerek kundaklandı.
Meram Büyük Kovanağzı Mahallesi'nde iki aracın yandığı ihbarı üzerine olay yerine giden polis ekipleri, üçüncü bir kamyoneti daha yanarken buldu.
Araç sahipleri, polis ve vatandaşlar tarafından söndürülen yangınların, kamyonetlerin ön tekerlek kısımlarına dökülen yanıcı maddeden kaynaklandığı belirlendi.
Maddi hasar oluşan kamyonetlerin farklı kişilere ait olduğu bildirildi.
Zanlıların arandığı belirtildi.
aa