248 otobüs ile 60 tramvay yolcu taşıyor
Konya'da yolcuların yaklaşık yüzde 40'ının tramvay, yüzde 60'ının ise otobüsleri tercih ettiği bildirildi.
Konya Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, yaptığı açıklamada toplu ulaşımda 248 otobüs ile 60 tramvayın yolcu taşımada kullanıldığını söyledi.
Otobüslerin günlük toplam 2 bin 72, tramvayların ise 310 sefer yaptığını belirten yetkililer şunları kaydetti:
''Yolcuların yaklaşık yüzde 40'ı tramvay, yüzde 60'ı ise otobüslerle taşınıyor. 2007 yılında toplu ulaşım araçlarında 61 milyon 49 bin 545 yolcu taşındı. 1 Ocak-25 Kasım 2008 tarihleri arasında toplu ulaşım araçlarında şimdiye kadar toplam 58 milyon 36 bin 895 yolcu taşındı.''
Yetkililer, vatandaşlara ulaşım noktasında en iyi hizmeti verebilmek için çalışmalarının devam edeceğini ifade etti.
aa