2 kişi sobadan zehirlendi
Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 kişi hastaneye kaldırıldı.
Fatih Işıklar Mahallesi Hilmi Dede Sokak'taki evde İkbal Uysal (23) ile Necdet Demir (26) sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.
Son anda uyanan Uysal ve Demir zehirlendiklerini anlayınca olay yerine çağırdıkları ambulansla Numune Hastanesine kaldırıldı. Tedavi altına alınan Uysal ile Demir'in sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
aa