2 kardeş bıçaklı saldırıya uğradı

2 kardeş bıçaklı saldırıya uğradı

Konya'da bıçaklı saldırıya uğrayan 2 kardeş yaralandı.

Aziziye Caddesi'nde kimliği henüz belirlenemeyen bir kişi, gazeteye gizlediği bıçakla, otobüsten inen Mehmet (20) ve kardeşi Ali Sazlı'yı (19) yaraladı. Ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırılan yaralıların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Zanlıyı arama çalışmaları sürdürülüyor.

aa