2 engelliye akülü araç hediyesi
Meram Belediyesi, 2 engelli vatandaşa akülü araç hediye etti.
Meram Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü tarafından alınan akülü araçlar, Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu ve Konya Sakatlar Derneği Başkanı Ahmet Mıhçı'nın katıldığı törenle Elmas Aytop ve Halil İbrahim Toptaş adlı engelli vatandaşlara verildi.
Tuzcuoğlu, toplumun her kesimine ulaşma adına yoğun gayret sarf ettiklerini belirtti.
Yaşlısı, genci, erkeği, kadını ve engellisiyle bütün toplumun ihtiyaçlarına cevap vermek için gayret gösterdiklerini ifade eden Tuzcuoğlu, ''İnsanımızı bütünüyle kucaklamaya çalışıyoruz. Dünya Engelliler Haftası nedeniyle 2 engelli vatandaşımıza bu akülü araçları hediye ediyoruz. Bu hafta münasebetiyle bütün engelli vatandaşlarımızı yürekten kucakladığımızı bir daha ifade etmek istiyorum'' dedi.
Memleket