19 kişi sobadan zehirlendi
Dört ayrı olayda, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 13'ü çocuk 19 kişi hastanelere kaldırılarak tedavi altına alındı
Konya'da meydana gelen 4 ayrı olayda, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 13'ü çocuk 19 kişi hastanelere kaldırıldı.
Konya'da gece etkili olan şiddetli rüzgar sobadan zehirlenme olaylarına neden oldu. Alınan bilgiye göre, Konya'nın merkez Karatay ilçelerinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 4 ayrı aileden 11'i çocuk, 15 kişi ambulanslarla Konya Numune ve Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Merkez Meram ilçesinde ise, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 2'si çocuk 4 kişi Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Olaylarla ilgili soruşturma başlatıldı.