15 yaşındaki kız intihar etti
Karatay’da genç bir kız, ailevi nedenlerle böcek ilacı içerek intihar etti.
Ş.B. isimli genç kız Karatay Saraçoğlu Mahallesi'nde ailevi nedenlerden dolayı bunalıma girerek, böcek ilacı içti.
Fenalaşan Ş.B, ailesi tarafından Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırdı.
Ş.B, müdahaleye rağmen kurtarılamadı.
aa