15 bin kişiye aşure dağıtıldı
Dost Eli Derneği tarafından yapılan aşure Konya’da yediden yetmişe halka dağıtıldı.
Derneğin onlarca gönüllü ve çalışanıyla gerçekleştirdiği aşure organizasyonunda 15 bin Konyalı aşureyle buluştu.
Merkezi yerler ve sanayi bölgelerinin yanı sıra hastane, okul, polis merkezleri gibi resmi yerlerde de dağıtılan aşure vatandaşlar tarafından memnuniyetle karşılandı.
Dost Eli Derneği Yön. Kur. Başkanı Mehmet Seçer; Dernek olarak yüz yıllardır süre gelen ve insanlar arasında ki birlik ve beraberliği pekiştiren aşure geleneğinin önemine değinerek ; “Dünya Müslümanlarının zulüm gördüğü 21. yüzyılda bir nevi dayanışma örneği olan aşure gibi geleneklerimizi devam ettirip gelecek nesillere aktarmalıyız” dedi. Dernek tarafından dağıtımı yapılan aşure malzemelerinin ve yapımının gönüllü esnaflar tarafından karşılandığı, bu yıl ikincisi düzenlenen aşure organizasyonunun geleneksel hale getirileceği bildirildi.
Memleket