100'ü aşkın bilim adamı geliyor

100'ü aşkın bilim adamı geliyor

Konya'da “2. Ulusal Veteriner Hekimliği Sempozyumu” yapılacak.

Selçuk Üniversitesi  Veteriner Fakültesi’nin organizasyonu ile Türkiye genelinde ilki Elazığ’da 2 yıl önce yapılan “2. Ulusal Veteriner Hekimliği Tarihi ve Mesleki Etik Sempozyumu”nun ikincisi Konya’da yapılacak. S.Ü. Fakülte Dekanı Prof. Dr. Zafer Durgun, Fakülte olarak birçok sempozyum, panel ve konferansa ev sahipliği yaptıklarını belirterek, “Fakültemiz bilimsel çalışmaları ve düzenlediği etkinliklerle adından söz ettirir hale gelmiştir. Son alarak yapacağım sempozyumda Konyamızın ve Fakültemizin tanıtımı açısından önemlidir” dedi.

 

Veteriner Hekimliği Tarihi ve Mesleki Etik Derneği ile Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Veteriner Hekimliği Tarihi ve Deontoloji Anabilim Dalı tarafından Prof. Dr. Ali Haydar Bayat ve Prof. Dr. Selahattin Batu anısına gerçekleştirilecek sempozyuma Veteriner, Tıp, Diş Hekimliği ve Eczacılık Fakültesi’nden 100’ü aşkın bilim adamı katılacak.

Memleket