1 Mayıs öncesi ikramiye sevinci

1 Mayıs öncesi ikramiye sevinci

Selçuklu Belediyesi 1 Mayıs öncesinde işçilerin ikramiye ve alacaklarını ödedi.

Belediye bünyesinde çalışan 318 işçiye ödenen ikramiye ve alacaklar yine zamanında ödendi.

Selçuklu Belediye Başkanı Adem Esen “Selçuklu Belediyemizde işçi olarak çalışan 318 personelimize işveren ikramiyesi olarak toplam 215.437 YTL ödeme yaptık. Belediyemizde çalışan işçi ve memurlarımızın haklarının korunması ve alacaklarının zamanında ödenmesi moral motivasyon ve iş verimliliği açısından oldukça önemlidir. Belediyemizin çalışanlarımızla birlikte, esnafa, SSK’ya ve Maliye’ye borcu yoktur. Buna rağmen bütçemizin büyük kısmı yatırımlara ayrılmıştır. Yatırım yapan ve yatırım yaparken borçlanmayan bir belediye olarak Selçuklu Belediyesi yine örnek olmuştur” dedi. Hizmet-İş Sendikası Konya Şube Başkanı Mustafa Baran da işçilere yapılan bu ödeme ile ilgili olarak Esen’e teşekkür etti.

Baran da “Selçuklu Belediye Başkanımız emeğe ve alın terine büyük önem veriyor. Sendikamıza bağlı olan işçilerimize yapılan bu ödeme nedeniyle başkanımıza teşekkür ediyorum” dedi. Memleket