Boyner Grup, müşterileri 100 bin defa bağış yaptı

Boyner Grup, müşterileri 100 bin defa bağış yaptı

İSTANBUL (AA) - Boyner Grup, Morhipo.com'dan sonra tüm e-ticaret sitelerine Yuvarla'yı entegre etti. Boyner Grup müşterileri Yuvarla ile bugüne kadar tam 100...

İSTANBUL (AA) - Boyner Grup, Morhipo.com'dan sonra tüm e-ticaret sitelerine Yuvarla'yı entegre etti. Boyner Grup müşterileri Yuvarla ile bugüne kadar tam 100 bin adet bağış yaptı.

Şirket'ten yapılan açıklamaya göre, Boyner Grup, 2014 yılında Türkiye'de bireysel bağışçılık kültürünü yaygınlaştırmak amacıyla yola çıkan Yuvarla’yı desteklemeye devam ediyor. Boyner Grup müşterileri Yuvarla ile bugüne kadar tam 100 bin adet bağış yaptı.

Emre Danacı ve Erdi Yerebasmaz adlı iki genç girişimci tarafından kurulan Yuvarla, online alışverişlerde müşterilerin sepet tutarlarının küsuratlarını yukarıya yuvarlayarak, seçtikleri sivil toplum kuruluşuna bağışlamalarına olanak sağlıyor.

E-ticaret müşterileri, Yuvarla sayesinde alışveriş tutarlarının küsüratını eğitim, sağlık, çevre ya da insani yardım konularında faaliyet gösteren sivil toplum kuruluşlarına gönderebiliyor.

Yuvarla Sosyal Girişimi, 2 yılın sonunda 15 e-ticaret sitesi ve BKM Express'e (Web) entegre edildi.

Kuruluşundan bu yana 276 bin 733 destekçiden bağış toplayan Yuvarla, 16 Sivil Toplum Kuruluşu için toplam 354 bin lira kaynak yarattı. Bağışların 100 bini Boyner Grup şirketlerinin e-ticaret siteleri (morhipo.com, boyner.com.tr, beymen.com, network.com.tr, fabrika-tr.com, divarese.com.tr) üzerinden gerçekleşti. Bir bağışçı ortalama 1.49 liralık destek sağlıyor.

AA

Kaynak:Haber Kaynağı

Önceki ve Sonraki Haberler