Zirai ilaç içerek intihar etti

Zirai ilaç içerek intihar etti

Konya'nın Çeltik ilçesinde bir kişi zirai ilaç içerek intihar etti.

Edinilen bilgiye göre, Ankara'nın Polatlı ilçesinde yaşayan B.T. (42), iki gün önce Çeltik Selçuk Mahallesi'ndeki baba evine ziyarete geldi.

Gece geç saatlere kadar arkadaşlarıyla kahvehanede oturan B.T, eve gittikten bir süre sonra tekrar arkadaşlarının yanına döndü.

''Ben intihar etmek için ilaç içtim'' diyen adam, arkadaşları tarafından Çeltik Sağlık Ocağına kaldırıldı. Polatlı'ya sevk edilen B.T, yolda hayatını kaybetti.

Evli ve üç çocuk babası olduğu öğrenilen B.T'nin cenazesi, Polatlı Cumhuriyet Savcılığı tarafından yapılan otopsinin artından Çeltik Selçuk Mahalle Mezarlığına defnedildi.