Zindankale'de değişim başladı
Zindankale Dispanseri’nin Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi’ne dönüştürülmesinin ardından gerekli tadilat işlemlerine başlandı.
Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi olmasına karar verilen Zindankale Dispanseri’nde değişim süreci başladı. Bünyesindeki 8 doktor ile ayda 7 bin hastaya hizmet veren dispanser, kısa bir süre önce hükümetin aldığı kararla Zindankale Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi olarak değiştirilmişti. Karar doğrultusunda Zindankale Dispanseri binasında tadilat çalışmalarına, planlandığı gibi Şubat itibariyle başlanıldı. Diş sağlığı ve tedavisinde önemli bir merkez haline gelmesi beklenen Zindankale Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, tamamlandığı zaman günde 750 ila bin hastaya hizmet verecek. Dispanserin sağlık merkezine dönüşmesiyle, yüzde 90 oranında hastaların rahatsızlığına çözüm bulunması hedefleniyor. Yaklaşık 4 ay sürmesi beklenen çalışmalar tamamlandığında hekim sayısının 50’ye, tedavi koltuğu sayısının ise 40’a çıkartılması planlanıyor. Diş Sağlığı Merkezi’nde tadilat tamamlandığında, hastalara diş çekimi ve bakımından kanal tedavisine varıncaya kadar ilgili her konuda hizmet verilecek.
|