Zehirlenmede sayı 55'e çıktı
Konya’da aynı yemek fabrikasının gönderdiği yemekten yiyen bazı firmaların işçileri zehirlendi.
Zehirlenme şikayetiyle 55 kişinin hastanelere başvurduğu öğrenildi.
Konya’nın Karatay İlçesi’nde faaliyet gösteren bir yemek fabrikasından gönderilen yemekten yiyen farklı birkaç firmanın işçileri zehirlendi. İddiaya göre, çeşitli firmalarda çalışan işçiler aynı yemek fabrikasının gönderdiği tavuk ve salatadan yedi. Yemeğin ardından mideleri bulanan işçiler ambulans ve özel otomobillerle çeşitli Konya Numune Hastanesi ve Kızılay Hastanesi’ne sevk edildi. Konya Numune Hastanesi’ne 45, Kızılay Hastanesi’ne 10 kişinin başvurduğu belirtildi. Hastanede yapılan ilk tetkiklerde işçilerin yediklerinden zehirlendikleri belirlendi. Zehirlenen kişilerden bazıları tedavileri tamamlandıktan sonra hastane bahçesinde dinlendi.