Zehirlenme sayısı 140'a yükseldi

Zehirlenme sayısı 140'a yükseldi

Konya’da gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere başvuranların sayısı 140’a yükseldi.

Baş dönmesi ve mide bulantısı şikayeti görülen 140 kişiden 110’u taburcu edilirken, 30 kişinin tedavisinin sürdüğü bildirildi. İşçilerin zehirlenme sebebine ilişkin henüz net bir açıklama yok. Selçuklu İlçesi 3’üncü Organize Sanayi’nde yaşanmış, Van’dan gelerek Konya’da geçimlerini sağlamak için inşaatlarda çalışan işçiler, bir yemek fabrikası tarafından hazırlanan yemeklerden yedikten sonra zehirlenme belirtileri görülünce Konya’daki çeşitli hastanelere başvurmuştu. Salı gününden bu yana baş dönmesi ve mide bulantısı şikâyetiyle Konya’daki hastanelere başvuranların sayısı 140’a yükseldi. İşçilerin tedavileri Konya Numune, Kızılay, Eğitim ve Araştırma Hastanelerinde yapılırken, 110 kişi kişi taburcu edildi. 30 kişinin tedavisinin ise hala sürdüğü öğrenildi. Bu arada İşçilerin yediği yemekten mi yoksa başka nedenlerden mi zehirlendiklerine dair laboratuar incelemesinin devam ettiği bildirildi.