Zamlı yolculuk Pazartesi başlıyor

Zamlı yolculuk Pazartesi başlıyor

UKOME’nin aldığı karara göre, sivil biletler 90 YKr, talebe biletleri ise 65 YKr oldu. Yeni tarife 31 Temmuz 2006 tarihinden itibaren geçerli olacak.

Konya Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezi’nin aldığı kararla, akaryakıt ve personel girdilerinde yaşanan artış nedeniyle toplu ulaşım ücretlerinde yeni düzenlemeye gidildi. Yeni zamma göre sivil biletler 90 YKr, talebe biletleri ise 65 YKr oldu. Konya Büyükşehir’den yapılan açıklamada, “Konya’nın, Türkiye’de ulaşımda en ucuz şehir olma özelliğini” devam ettirdiği belirtildi. Yeni tarife 31 Temmuz 2006 tarihinden itibaren geçerli olacak. Toplu ulaşım araçlarında elkart kullanan vatandaşların 40 YTL’lik dolum yaptıklarında sivilde 81 YKr, indirimlide 51 YKr’ye; 20 YTL’lik elkart dolumu yapan vatandaşların ise, sivilde 85 YKr, indirimlide 62 YKr şeklinde faydalanacakları belirtildi. Tramvay aktarma hatlarında elkart kullananların ise, ikinci binişlerinde ücret ödemedikleri ifade edilen açıklamada, Elkart ile toplu ulaşım araçlarını 75 dakika içinde ikinci kez kullananların da yüzde 40 indirimli ücret hakkından yararlandıkları belirtildi. Vatandaşlar daha önce satın aldıkları eski kağıt biletleri 14 Ağustos 2006 tarihine kadar kullanabilecekler. Memleket