Yılın ilk meclis toplantısı yarın başlıyor

Yılın ilk meclis toplantısı yarın başlıyor

20. Dönem Konya İl Genel Meclisi 2010 yılının ilk toplantısını bugün gerçekleştirecek.

İl Genel Meclisi Başkanı Ali Selvi’nin başkanlık edeceği toplantıların ilk birleşimi, 04 Ocak 2010 Pazartesi günü saat 14.00’de başlayacak. Sadece bir mahalle, bir köy, bir kasaba veya bir ilçe değil, ilin geneli ile ilgili önemli kararların alındığı İl Genel Meclisinde bu ay da vatandaşlarımızı yakından ilgilendiren yaklaşık 50 gündem maddesi görüşülerek karara bağlanacak. Önceki toplantılarda olduğu gibi bu ayda 5 gün sürecek Meclis toplantıları, 08 Ocak 2010 Cuma günü sona erecek.