Yeşilay’dan öğrencilere uyarı:
Sağlıklı gelecek için zararlı alışkanlıklardan uzak durun
Türkiye Yeşilay Cemiyeti Konya Şube Başkanı Dr. Sabri Pişkin ve Muhasibi Adem Zengin, Mareşal Mustafa Kemal İlköğretim Okulu’nu ziyaret etti. Yeşilay Haftası nedeniyle okulun Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmenleri Kamil Harman, Abdülkerim Bağcıvan ve Ekrem Aktürk tarafından davet edilen Sayın Pişkin, öğrencilere sigara, alkol ve uyuşturucunun zararları konulu sunum yaptı. Öğrencilerin ilgisiyle izlenilen sunum sonrası soruları cevaplandıran Pişkin, “Sağlıklı bir gelecek için zaralı alışkanlıklardan uzak durmamız gerekiyor” dedi. Okul Müdürü Ertan Dündar katılımlarından dolay Dr. Sabri Pişkin ve Adem Zengin’e teşekkür ederek plaket takdim etti