Yaşlı çift sobadan sızan gazdan zehirlendi
Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen yaşlı çift, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı
Olay, Selçuklu Aydınlıkevler Mahallesi Ulusal Sokak'ta meydana geldi. Evli çocuğuyla birlikte kalan Mustafa (72) ve Şerife Çoban (68) çifti, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. Mide bulantısı ve öksürük şikayetleriyle uyanan Mustafa Çoban, eşini uyandırdıktan sonra diğer odada uyuyan çocuğundan yardım istedi. Çağrılan ambulansla Mustafa Çoban, Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne, Şerife Çoban ise Konya Numune Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Eşiyle birlikte sobadan sızan gazdan zehirlenen Şerife Çoban'ın, hastaneye girerken kendisine refakat eden yakınına sarılarak gözyaşı dökmesi duygulandırdı.