Yargıtay Başkanı Konya’daydı
Yargıtay Başkanı Osman Arslan, Konya’da özel bir hastanede sağlık kontrolünden geçti.
Yargıtay Başkanı Osman Arslan, Konya’da özel bir hastanede sağlık kontrolünden geçti.
Antalya’dan Konya’ya gelen Yargıtay Başkanı Arslan, önceden sağlık kontrolü için randevu aldığı özel hastaneye geçti. Yaklaşık 2,5 saat hastanede kalan Arslan, çıkışta gazetecilerin “geçmiş olsun” demeleri üzerine, “Genel bir sağlık kontrolünden geçtim” dedi. Arslan, daha sonra hastaneden ayrıldı. Hastane yetkilileri, Arslan’ın “Multi Dedektör-CT” adı verilen ve cerrahi operasyona gerek kalmaksızın anjiyografi yapan cihaza girerek, anjiyo olduğunu belirtti.