Yargı çalışanlarına ikramiye talebi
Ali Ülkümen, adli yıl açılışlarında yargı çalışanlarına bir maaş ikramiye verilmesini istedi.
Büro Emekçileri Sendikası (BES) Konya Şube Başkanı Ülkümen, düzenlediği basın toplantısında, daha önce de 30 Ekim 2008'de Adalet Bakanlığı önünde düzenledikleri mitingle, yargı çalışanlarının isteklerini dile getirdiklerini ifade etti.
3717 Sayılı Yasa'nın yeniden düzenlenerek, havuz parasının yargı çalışanlarına eşit dağıtılmasını isteyen Ülkümen, eksik istihdam sorununun yeni kadrolu personelle çözülebileceğini kaydetti. Ülkümen, yargı çalışanlarının servis, kreş, ulaşım, yiyecek ve giyecek yardımı ile lojman ihtiyaçlarının giderilmesi gerektiğini belirterek, ''Adli yıl açılışlarında tüm yargı çalışanlarına bir maaş ikramiye verilsin. Banka promosyon gelirlerinin tüm yargı emekçilerine eşit olarak dağıtılmasını, Adalet Bakanlığının sendikamızla toplu sözleşme masasına oturmasını talep ediyoruz'' dedi.
Ferit Hepokur-Memleket