Yapıcı esnafından tazminat davası
Yapıcı İş Merkezi esnafı araçlarına belediyenin rekor miktarda para cezası kesmesine itiraz ediyor. 4 bin YTL cezaya çarptırılan esnafla beraber ziyaret için park yerini kullanan bazı misafirler de aynı cezaya maruz kaldı.
Yapıcı İş Merkezi esnafı araçlarına belediyenin rekor miktarda para cezası kesmesine itiraz ediyor. 4 bin YTL cezaya çarptırılan esnafla beraber ziyaret için park yerini kullanan bazı misafirler de aynı cezaya maruz kaldı. Belediyenin bu uygulaması karşısında dava açacaklarını belirten Yapıcı İş Merkezi esnafı açacakları 25 bin YTL’lik tazminat davasıyla haklarını arayacaklarını söylediler. Büyükşehir Belediyesi’nin bu uygulamasını eleştiren esnaf “İş yerimizin önünde bulunan ve zaman zaman müşterilerimizin kısa süreli kullandıkları otoparkları sanki biz kullanmışız gibi 1 ile 8 bin YTL arasında değişen para cezası kesilmiş” diyerek belediyenin akıl ve mantık kurallarına aykırı davrandığını iddia etti. Kendi evlerinin önüne araç park edildiği için bile ceza yediklerini ve bu cezaların tahsili için icraya verildiklerini ifade eden esnaf bu haksız uygulamanın bir an önce sona erdirilmesini talep etti. M. Emin Yumuşak-Memleket