Yanan lastiğin üzerine düştü
Konya'da yanan lastik tekerin üzerinden atladığı sırada kolları yanan çocuk hastaneye kaldırıldı.
Edinilen bilgiye göre, Ali Özmen (12), arkadaşlarıyla birlikte merkez Meram ilçesi Harmancık Mahallesi'ndeki boş alanda otomobil lastiğini yaktı.
Yanan lastiğin üzerinden atlamaya çalışan çocuklardan Ali Özmen, dengesini kaybederek ateşin içine düştü. Vatandaşlar tarafından kurtarılan Özmen, vatandaşlar tarafından Konya Başkent Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesine kaldırıldı. Hastanenin yanık ünitesinde tedavi altına alınan çocuğun kollarının yandığı, sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi.
Hastanenin Genel Cerrahi Bölümü doktorlarından Opr. Dr. Emin Türk, gazetecilere yaptığı açıklamada, Ali Özmen'in her iki kolunda da 3. derece yanıklar mevcut olduğunu, çocuğun tedavisinin devam ettiğini kaydetti.