Yalnız adam sobadan zehirlendi

Yalnız adam sobadan zehirlendi

Seydişehir’de sobadan sızan gazdan zehirlenen 1 kişi hayatını kaybetti. Ulukapı Mahallesi 703. sokakta yalnız başına yaşayan Tevfik Kasap (42) eve geldikten sonra sobayı yakarak yattı.

Seydişehir’de sobadan sızan gazdan zehirlenen 1 kişi hayatını kaybetti.


Ulukapı Mahallesi 703. sokakta yalnız başına yaşayan Tevfik Kasap (42) eve geldikten sonra sobayı yakarak yattı. Şahıstan haber alamayan çalıştığı ekmek fabrikasının sahipleri durumu polise bildirdi. Eve gelen polis ekipleri, Kasap'ın sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybettiğini belirledi. Kasap'ın cenazesi yapılan incelemenin ardından Seydişehir Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

Öte yandan, özel bir televizyon kanalının Seydişehir muhabirliğini yapan gazeteci Kadriye Kasap, haber için olay yerine gittiğinde ölen şahsın amcasının oğlu olduğunu öğrenince uzun süre olayın şokunu üzerinden atamadı.