Yaktıkları mangal zehirleyip öldürüyordu

Yaktıkları mangal zehirleyip öldürüyordu

Konya'da yaktıkları mangalı ısınmak için eve aldıkları belirtilen 4 kişi, karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Edinilen bilgiye göre, merkez Meram ilçesi Lalebahçe Mahallesi Sera Sokak'ta yaşayan Ayşegül Susam (33), yaktıkları mangalı ısınmak için eve getirdi. Bir süre sonra evde bulunan Abdurrahman (81) ve Hatice Berrak (52) ile Fatma (28) ve Ayşegül Susam karbonmonoksit gazından zehirlendi. Son anda yardım istedikleri komşuları tarafından çağırılan ambulanslarla Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılan 4 kişinin sağlık durumlarının ciddiyetini koruduğu öğrenildi.