Vatandaşa doğalgaz müjdesi

Vatandaşa doğalgaz müjdesi

Vatandaşların doğalgaza abone olabilmeleri için Gaznet 15 Şubat’tan itibaren yeni bir kampanya başlatacak.

Vatandaşların doğalgaza abone olabilmeleri için Gaznet 15 Şubat’tan itibaren yeni bir kampanya başlatacak. Okyanus Holding AŞ Yönetim Kurulu Başkanı Nusret Argun gazetemize yaptığı açıklamada Gaznet’in 15 Şubat tarihinde başlatacağı ve 2 yıla kadar uzanan taksitlerle abonelik kampanyası sayesinde Konya’da hava kirliliğiyle mücadele önemli bir mesafe alınmasına yardımcı olacaklarını belirtti. Kampanya çerçevesinde doğalgaza dönüşüm projelerinde de uygun bir fiyat belirlediklerini ifade eden Argun “Başbakanımız Recep Tayyip Erdoğan Konya’ya son gelişinde ‘Ne yapın edin Konya’nın hava kirliliği sorununu çözün’ dedi. Başbakanımız bir dahaki gelişinde Konya’nın hava kirliliği sorununun çözülmüş olduğunu görme arzusunu açıkça dile getirdi. Biz de bu konuda üzerimize düşen her şeyi yapmayla gayret edeceğiz. Düzenleyeceğimiz bu kampanyayla vatandaşların doğalgaza geçişlerini kolaylaştıracağız” açıklamasını yaptı.


DOĞALGAZ FİYATLARI NİSAN’DA DÜŞECEK


Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Hilmi Güler de doğal gaz fiyatlarında Nisan ayında indirime gidilebileceğini bildirdi. Doğal gazda ise fiyatların 6-9 ay geriden geldiğini hatırlatan Bakan Güler, doğal gaz fiyatlarının bu yüzden ancak Nisan ayından itibaren düşürülebileceğini ifade etti. Memleket