Vakıflar Haftası kutlanıyor

Vakıflar Haftası kutlanıyor

Konya Vakıflar Bölge Müdürlüğü tarafından 24. Vakıflar Haftası nedeniyle bir dizi etkinlik düzenlendi. Etkinlikler kapsamında Vakıflar Bölge Müdürlüğü’ne 20 yıl hizmet eden ve vakıflara yardım edenlere plaket verildi.

Konya Vakıflar Bölge Müdürlüğü tarafından 24. Vakıflar Haftası nedeniyle bir dizi etkinlik düzenlendi. Etkinlikler kapsamında Vakıflar Bölge Müdürlüğü’ne 20 yıl hizmet eden ve vakıflara yardım edenlere plaket verildi.


Alaaddin Keykubat Konferans Salonu'nda düzenlenen törene Vali Osman Aydın, Konya Vakıflar Bölge Müdürü İbrahim Genç, davetliler ve öğrenciler katıldı. Törende konuşan Genç, Vakıflar Haftası'nın en eski vakfiyenin tesciliyle başladığını belirterek, "Vakıf yoluyla yapılan hizmetlere insanları yönlendirmek ve kamuya yarar sağlamak için yeni vakıfların kurulmasını teşvik etmek istiyoruz. Vakıflar insanların yaralarını sararak sosyal dokunun çatlamasını önler" dedi. Vali Osman Aydın ise, vakıf geleneğinin Türkler'de çok eski tarihlere kadar uzandığını dile getirdi.


Konuşmaların ardından Vakıflar Bölge Müdürlüğü'nde 20 hizmet yılını tamamlayan personele, Vakıflar Bölge Müdürlüğü'nün düzenlediği şiir, resim ve kompozisyon yarışmasında dereceye giren öğrencilere ve vakıflara yardım edenlere Vali Aydın tarafından plaket verildi. iha