Üzülmez’den destek istediler

Üzülmez’den destek istediler

Yaklaşık 2 ay önce kurulan Meram Belediyesi Gençlik Meclisi üyeleri, üniversite öğrencilerine yönelik olarak çıkaracakları Şehir Rehberi için Konya Ticaret Odası Başkanı Hüseyin Üzülmez’den destek istedi.

Meram Belediyesi Gençlik Meclisi Başkanı M. Faruk Erim, meclis üyeleriyle birlikte KTO Başkanı Hüseyin Üzülmez’i ziyaret etti. Erim, Konya’da yaşayan gençlerin problemlerini, taleplerini ve özlemlerini ifade etmeleri ve çözümünde aktif rol almalarını amaçladıklarını belirtti. Gençlerin girişimci olması noktasında arzularının olduğunu vurgulayan KTO Başkanı Hüseyin Üzülmez ise, “Türkiye’nin her yıl 100 bin genç girişimci çıkarması gerekiyor. Konya’da sanayi ve ticarette gerekli atılım için yılda en az 500 ile 1000 yeni girişimciye. Konya’daki gençlerin girişimci ruhunu kazanması için sizlere de büyük görev düşüyor. KTO olarak somut projelerinizi desteklemeye hazırız” diye konuştu. Memleket