Uyuşturucuyla mücadele görevi
Türkiye Kamu-Sen Konya İl Temsilcisi ve Türk Eğitim-Sen Konya 2 No’lu Şube Başkanı Sadi Eriş, son günlerden ülke gündeminde yer alan okullarda uyuşturucu kullanımı konusunda yazılı bir açıklamada bulundu.
Türkiye Kamu-Sen Konya İl Temsilcisi ve Türk Eğitim-Sen Konya 2 No’lu Şube Başkanı Sadi Eriş, son günlerden ülke gündeminde yer alan okullarda uyuşturucu kullanımı konusunda yazılı bir açıklamada bulundu. Başkan Eriş, konu hakkında yaptığı yazılı açıklamasında “Çözümün okullara bırakıp okul idarelerinin elini kolunu baş sorunun üstesinden gelmek zor görünüyor. Ailelerin de bu asrın vebasına parmak basması gerektiği bir gerçektir. Biz buradan okullarımızda uyuşturucuyla mücadele seferberliği başlatılmasını istiyor ve bekliyoruz, Ayrıca toplumumuzdaki çocuklarımıza yönelik taciz olayları da, kamu vicdanını rahatsız etmektedir. Tüm bu olumsuzluklarla mücadele eden herkese yardımcı olmak zorundayız. Çünkü eğitim üç sacayağı üzerine oturan bir sistemdir. Bu sacayaklarının birincisini öğretmenler oluşturur. İkinci sacayağını ise öğrenci ve veli oluşturur. Eğitimin görünmeyen kahramanları ise okullarımızda çalışan ve üçüncü sacayağını oluşturan memur, hizmetli, teknisyen, şoför, veri hazırlayıcıları, şef ve diğerleridir. Sorumluluğumuzu bütün çalışanlar olarak biliyoruz” ifadelerine yer verdi. Memleket