Ümit Kamış Doçent oldu

Ümit Kamış Doçent oldu

Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Göz Hastalıkları Anabilim Dalı öğretim üyelerinden Ümit Kamış doçentliğe yükseldi.

Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Göz Hastalıkları Anabilim Dalı öğretim üyelerinden Ümit Kamış doçentliğe yükseldi. İstanbul Üniversitesi Cerrehpaşa Tıp Fakültesi’nden mezun olduktan sonra ihtisasını İstanbul Beyoğlu Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde yapan Doç. Dr. Ümit Kamış, vatani görevini de Sarıkamış 200 yataklı Asker Hastanesi’nde tamamlayarak Selçuk Üniversitesi’ndeki görevine başlamıştı. Halen Türk Oftalmoloji Derneği ve Türk Tabipler Birliği üyesi olan Kamış’a başarılarının devamını dileriz. Memleket