Ülkümen güven tazeledi
Büro Emekçileri Sendikası Konya Şubesi’nin üçüncü Olağan Genel Kurulu hafta sonu Defterdarlık Toplantı Salonu’nda yapıldı.
Büro Emekçileri Sendikası Konya Şubesi’nin üçüncü Olağan Genel Kurulu hafta sonu Defterdarlık Toplantı Salonu’nda yapıldı. İki adayın yarıştığı genel kurul öncesi yeterli çoğunluk sağlanamadığı için uzun süre davetliler beklemek zorunda kaldı. Daha sonra gerçekleştirilen genel kurul seçimlerine 145 dele katıldı. 144 oyun geçerli sayıldığı genel kurulda Ali Ülkümen 107 oy alarak yeniden başkanlığa seçildi. Diğer aday Yakup Çetinkaya ise 37 oy aldı. |