Üç gün önce okula gitmişti!

Üç gün önce okula gitmişti!

Okula gitmek için evden çıkan genç kızdan 3 gündür haber alınamıyor.

Bosna Hersek Mahallesi'nde ikamet eden 15 yaşındaki D.İ. 3 gün önce sabah saatlerinde okula çıkmak için evden ayrıldı. Mehmet Halil İbrahim Hekimoğlu Ticaret Meslek Lisesi 1. sınıf öğrencisi genç kızın eve dönmemesi üzerine ailesi kızlarını aramaya başladı. D.İ.'nin annesi Gülseren İrvem, elinde kızının fotoğrafıyla polise başvurdu. Gülseren İrvem, kızlarından 3 gündür haber alamadıklarını belirterek, "Kızımın kaçırıldığından şüphe ediyoruz. Gören veya duyan olursa mutlaka bize ulaşsın" dedi.