Tuzcuoğlu'ndan muhtarlara teşekkür

Tuzcuoğlu'ndan muhtarlara teşekkür

Refik Tuzcuoğlu, bütün mahalle muhtarlarına yaptıkları hizmetlerden dolayı teşekkür belgesi verdi.

Mahalle muhtarları onuruna bir yemek veren Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, alnının akıyla görev süresini tamamladığını belirterek, hiç kimseye rant üretmediklerini, belediye imkanlarını peşkeş çekmediklerini ve hakkaniyete azami ölçüde riayet ettiklerini belirtti.

 

5 yıllık süreçte belediye hizmetlerinde hiçbir haksızlığın altına bilerek imza atmadıklarını ifade eden Tuzcuoğlu, ''İnsanımızın hakkını ve hukukunu gözetme noktasında azami titizlik gösterdik. Hiç kimseye rant üretmedik ve hiçbir kimseye belediye imkanlarını peşkeş çekmedik. Belediyecilikte insanlarımızın hizmetini, huzurunu, mutluluğunu esas aldık ve adaletten şaşmadık'' dedi.

Muhtarların yoğun bir katılım gösterdiği programın sonunda Tuzcuoğlu, bütün mahalle muhtarlarına yaptıkları hizmetlerden dolayı teşekkür belgesi verdi.

Memleket