Tuzcuoğlu’ndan minibüsçülere z
Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, Minibüsçüler ve Umum Servis Araçları Odası Başkanı Ali Zeybek’i ziyaret ederek görevinde muvaffakiyetler diledi.
Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, Minibüsçüler ve Umum Servis Araçları Odası Başkanı Ali Zeybek’i ziyaret ederek görevinde muvaffakiyetler diledi.
Minibüsçülüğün fonksiyon olarak halka hizmet noktasında belediyeciliğe benzediğini belirten Tuzcuoğlu, “Oda başkanımıza ve yönetimine başarılar diliyorum. Belediye olarak minibüsçü esnafımızın sorunlarının çözümü noktasında elimizden gelen desteği vermeye hazırız” dedi. Zeybek ise, ziyaret dolayı duyduğu memnuniyeti ifade etti: “Sayın Başkanımızın Odamızı ilk defa ziyaret ediyor olmasından gurur duyuyorum. İnşallah kendilerinin desteğini her zaman bekliyoruz” diye konuştu.