Tuzcuoğlu minikleri ziyaret etti
Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, yeni eğitim öğretim yılının ilk haftasında çeşitli okulları ziyaret ederek öğrencilere başarı diledi ve çeşitli hediyeler verdi.
Meram Belediye Başkanı Tuzcuoğlu, beraberinde AK Parti il ve Meram ilçe teşkilatlarının yönetim kurulu üyeleriyle birlikte ilk olarak Şükrü Doruk İlköğretim Okulu'nu ziyaret etti. Okul Müdürü Kasım Tangal'dan bilgi alan heyet sınıfları gezdi. Başkan Tuzcuoğlu ve beraberindekiler daha sonra Sare Özkaşıkçı Pansiyonlu İlköğretim Okulu'nu ziyaret etti. Okul Müdürü Ahmet Ali Çiftçi, okulun pansiyonuna park yapılması için Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu'ndan destek istedi. Müdür Ali Çiftçi'nin bu talebine olumlu yanıt veren Başkan Tuzcuoğlu, önümüzdeki yıl parkı yapabileceklerini söyledi. Heyet son olarak Atatürk İlköğretim Okulu'nu ziyaret etti. Okul bahçesinde öğrencilere hitaben konuşan Başkan Refik Tuzcuoğlu, başarının yolunun çok çalışma ve gayretten geçtiğini vurguladı. Ziyaretlerde öğrencilere çanta, önlük ve kırtasiye malzemesi hediye edildi.