Tuzcuoğlu eleştirileri cevapladı
Meram Beldeye Başkanı Serdar Kalaycı’nın konuk olduğu programa Refik Tuzcuoğlu telefonla bağlandı…
Ün Tv’de Selman Selim Akyüz’ün hazırlayıp sunduğu Amfi programına konuk olan Meram Belediye Başkanı Serdar Kalaycı, yerel seçimlerin ardından belediyeyi devraldıktan sonra yaptıkları çalışmaları anlattı. Kalaycı’nın önceki dönemlerde yapılan uygulamalardan bazılarını eleştirmesi üzerine önceki başkan Refik Tuzcuoğlu programa canlı bağlanarak açıklamalarda bulundu. Tuzcuoğlu, başarının alkışlanması, başarısızlıkların da giderilmesi için çalışmak gerektiğini belirterek, “Yönetimde bulunduğum dönemde muhalefet partisinden görevi devralmış olmama rağmen hiçbir zaman geçmişle alakalı olumsuz bir ifadem olmamıştır” dedi. Bunun üzerine Başkan Serdar Kalaycı, Tuzcuoğlu’na teşekkür etti.
İŞTE PROGRAMDA YAŞANANLAR
Memleket.com.tr