Türmak’lılar ağaç dikti
Özel Türmak Eğitim Kurumları Okul Aile Birliği Başkanı Emel Bağrıyanık, gelecek nesillere yeşil bir doğa bırakmak için gençlere ağaç dikmenin öneminin anlatılması gerektiğini söyledi.
Zeki DURSUN
Özel Türmak Eğitim Kurumları öğretmen, Okul Aile Birliği Üyeleri ve öğrencilerle Rahmet Ormanlarına ağaç dikti. Neşeli geçen programda öğrenciler, Büyükşehir Belediyesi’nden alınan 475 fidanı toprakla buluşturmanın mutluluğunu yaşadı. Gelecek nesillere temiz bir çevre ve yeşil bir doğa bırakmak için gençlere ağaç dikmenin öneminin anlatılması gerektiğini ifade eden Özel Türmak Eğitim Kurumları Okul Aile Birliği Başkanı Emel Bağrıyanık, “Biz ebeveynler olarak bunun için elimizden geleni sonuna kadar yapmaya kararlıyız. Daha temiz ve yeşil bir Konya için çocuklarımıza yeşilin önemini sürekli anlatacağız” dedi.