Turkcell'liler NAR'ı sevdi

Turkcell'liler NAR'ı sevdi

Turkcell Hazır Kart sahipleri Nar paketleri ile ödediklerinin 5 katı değerinde her yöne konuşup mesajlaşabiliyor

Türkiye’nin lider iletişim ve teknoloji şirketi Turkcell, yeni yıla tüm bireysel ön ödemeli hat sahibi müşterilerinin faydalanabileceği daha fazla seçenekli Nar kampanyalarıyla giriyor. Hazır Kart’lılar 6 farklı Nar seçeneği arasından kullanım alışkanlıklarına en uygun olanını seçerek iletişim ihtiyaçlarını en avantajlı koşullarla karşılamanın tadını çıkarıyor. Müşterilerine en kaliteli hizmeti daima en uygun tarife ve kampanyalarla sunan Turkcell, 1’e 5 veren Nar’larla bireysel ön ödemeli hat sahiplerini 5 kat daha fazla konuşturup mesajlaştırıyor. Turkcell Hazır Kart kullanıcıları; haftalık, iki haftalık ve aylık Nar alternatiflerinin her birini “Turkcell’lilerle” ya da “her yöne” seçenekleriyle satın alabiliyor. Örneğin Aylık 30 TL değerindeki “her yöne” Nar paketi, tam 150 TL kazandırıyor ve Nar kullanan Hazır Kart’lılar bu 150 TL ile 1 ay boyunca tüm iletişim ihtiyaçlarını karşılayabiliyorlar. Turkcell Bireysel Genel Müdür Yardımcısı Burak Sevilengül, “Müşterilerimize Turkcell avantajlarıyla daha fazla iletişim sunmak için ihtiyaçlarına yönelik tarife ve kampanyalar sunuyoruz. Bundan sonra Turkcell’liler Yaşadı sloganıyla anlatacağımız avantajlı tarife ve kampanyalarımızın ilki Turkcell Nar Kampanyamız. Turkcell Nar’la Hazır Kart’lılar diledikleri NAR ile 1 koyup 5 alıyorlar. Bu bereketli konuşma ve mesajlaşma paketleriyle müşterilerimiz her yöne 5 kat daha fazla mesajlaşıyor ve konuşuyor. ” dedi.

NAR BİRADERLER: SERDAR ORTAÇ VE PASCAL NOUMA

Turkcell yeni bir yıla yaklaşırken müşterilerine sunduğu tüm avantajları Turkcell’liler Yaşadı sloganıyla duyurmaya başlıyor. Turkcell Nar kampanyası Turkcell’liler Yaşadı serisinin ilk filmi. Turkcell’in Nar Paketleri için hazırladığı reklam kampanyası için yaratılan Nar Biraderler tiplemelerini ünlü şarkıcı Serdar Ortaç ve yeşil sahalarda iz bırakmış, yeni dönemin meşhur dansçısı Pascal Nouma başarıyla ekrana taşıyor. Reklamda kullanılan Nar şarkısı, geçen yazın hit’lerinden Serdar Ortaç’ın “Poşet” şarkısının Turkcell Nar Kampanyası için uyarlanmış hali. Turkcell Nar için hazırlanan projenin ilk ayağında Serdar Ortaç ve Pascal Nouma kılık değiştirerek; Sertaç ve DJ Numan olarak 19 Aralık pazar günü Acun Ilıcalı’nın sunduğu Yetenek Sizsiniz programına katıldı. Reklam senaryosuna göre; amatörce müzikle uğraşan bu iki gencin kaderi o gece Yetenek Sizsiniz programında söyledikleri şarkıyla bir anda değişiyor. İkili 1’e 5 veren Turkcell Nar için yazdıkları şarkı ve sahne ile Nar Biraderler olarak bir gecede şöhreti yakalıyor ve çektikleri klip her kanalda yayınlanıyor. Güzel Sanatlar Saatchi&Saatchi’nin hazırladığı reklam kampanyasının farklı başlangıcı ve ilginç öyküsüyle ses getirmesi bekleniyor. Bu eğlenceli projenin yapımcılığını Böcek Yapım üstlenirken, yönetmen koltuğunda yine çok deneyimli bir isim, Ömer Faruk Sorak var.