Türk Telekom'dan bayilere iftar

Türk Telekom'dan bayilere iftar

Türk Telekom iftar yemeğinde biraya getirdiği bayilerden başarılı olanları ödüllendirdi

Türk Telekom Konya İl Müdürlüğü organize ettiği iftar yemeğinde biraya geldiği bayilerden başarılı olanlarına ödül dağıttı. Merkez Bera Otele Sadabat salonunda verilen iftar yemeğine Türk Telekom İl Yönetici Tevfik Fikret Karaman, İl Yönetici Yardımcıları Ercan Ağır, Mustafa Parpar, Mevlana Telekom Müdürü Bahaddin Özler ve müdür yardımcıları, İlçe Türk Telekom müdürleri ve çok sayıda Türk Telekom bayi katıldı. Türk Telekom İl Yöneticisi Tevfik Fikret Karaman, yaptığı konuşmasında şu sözlere yer verdi: Türk Telekom’un özelleştirilmesinin ardından sadece Telekom işyerlerimizde değil, gerek Telekom bayilerimiz, gerekse çözüm ortaklarımızda çözüm ortaklarımızda müşterilerimize en yakın noktada olmanın çabasını verdik. Türk Telekom olarak müşterilerimize çok daha çeşitli hizmet alternatiflerinin sunulacağının da müjdesini vermek isterim.

Protokol konuşmalarının ardından ADSL satışlarındaki başarılarından dolayı en çok satış yapan 2 bayiye 82 ekran LCD televizyon ve diğer 10 bayiye ise çeşitli hediyeler takdim edildi. Memleket