Türk-İş emeklileri unutmadı
Türk-İş Konya İl Temsilcisi Bekir Avcı, Köy Hizmetleri Bölge ve İl Müdürlüğü’nden emekli olan 130 kişiye, teşekkür plaketi verdi.
Türk-İş Konya İl Temsilcisi Bekir Avcı, 20 Mart 2006 tarihinde Köy Hizmetleri Bölge ve İl Müdürlüğü’nden emekli olan 130 kişiye, verdikleri hizmetlerinden dolayı teşekkür plaketi verdi. Köy Hizmetleri eski Bölge Müdürlüğünde gerçekleşen plaket töreninde konuşan Avcı, politikalarından hükümeti sert bir dille eleştirdi. İktidarı, Köy Hizmetlerinde çalışan personelin maaşı, işi, aşında gözü olmakla suçlayan Avcı, yapılan yanlış özelleştirmelerin insanları, açlık ve işsizliğe sevk ettiğini belirterek: “Adi suçların artması, manevi ve ahlaki çöküntünün sebebi de işsizliktir” dedi. Emekli olmakla hayatın bitmediğini vurgulayan Avcı, “Geleceğinizi ipotek altına almak isteyenlere karşı mücadele vermelisiniz. Ülke ve teşkilatlara sahip çıkmak hepiniz görevi olmalıdır” şeklinde konuştu. “Türk köylüsü olduğu müddetçe Köy Hizmetleri de var olacaktır” diyen Avcı, 20 Mart 2006 tarihinde Köy Hizmetleri Bölge ve İl Müdürlüğü’nden emekli olan 130 kişiye, verdikleri hizmetlerinden dolayı teşekkür plaketi verdi. |