Tüp Bayileri Odası’nda Başkan Osman Alp

Tüp Bayileri Odası’nda Başkan Osman Alp

Konya Tüp bayi ve Satıcıları Odası seçimleri dün Birlik yemekhanesi salonunda yapıldı.

Tek listenin katıldığı seçimlerde mevcut başkan Osman Alp yeniden başkanlığı kazandı. Delegelerin tamamının oyunu alarak yeniden başkanlığa seçilen Osman Alp’in yönetim kurulu üyeliklerini ise Üzeyir Çeşmeci, Ahmet Tekin, Ahmet Topuz, Hüseyin Arslan, Recep Şeflek ve Emin Mucuk denetim kurulu üyeliklerini ise Ali Genç, Ömer Doğan ve Ali Öztürk’ oluşturdu. 243 delegenin oy kullandığı seçimlerin ardından sonucun hayırlı olmasını dileyen başkan Osman Alp, “Hizmete kaldığımız yerden devam edeceğiz. Üyelerimizin haklarının korunması ve sorunlarının çözümü için tüm ekibimiz ile birlikte elimizden gelen gayreti göstereceğiz. Bize destek veren tüm üyelerimize teşekkür ediyorum” dedi. Ferit Hepokur Memleket