Trafik müfettişleri bir araya geliyor
Fahri Trafik Müfettişleri Konya Şubesi Olağan Genel Kurulu Cuma günü toplanıyor.
Fahri Trafik Müfettişleri Konya Şubesi Olağan Genel Kurulu Cuma günü toplanıyor.
Fahri Trafik Müfekkişleri Derneği Konya Şubesi Başkanı Prof. Dr. Neyhan Ergene konuyla ilgili gazetemize yaptığı açıklamada "Mevzuata göre fahri trafik müfettişleri yılda iki kez bir araya gelmek ve çalışmaları gözden geçirmek zorundalar. Biz de bu Cuma günü arkadaşlarımızla bir araya gelerek 2009 yılının ilk toplantısını gerçekleştireceğiz. Bu toplantıda 2008 yılında yapılmış çalışmaları gözden geçireceğiz" dedi. Murat Güzel-Memleket