Toplu ulaşımda e-bilet dönemi
Büyükşehir Belediyesi tarafından yarından itibaren toplu ulaşım araçlarında, elkart ile birlikte, elkartı olmayanlar için elektronik bilet kullanıma sunulacak.
Büyükşehir Belediyesi tarafından yarından itibaren toplu ulaşım araçlarında, elkart ile birlikte, elkartı olmayanlar için elektronik bilet kullanıma sunulacak. Otobüs şoförlerine el-kart okutma dönemi sona erecek. Büyükşehir Belediyesi'nden konuyla ilgili yapılan açıklamada, 14 Şubat 2007 Çarşamba gününden itibaren toplu ulaşım araçlarında elkart ile birlikte elektronik bilet kullanımına geçileceği belirtilerek, tek kullanımlık e-biletin 1 YTL’ye satılacağı bildirildi. Memleket