TOKİ Başvurusu Sonrası Neden Mesaj Gelmedi? Vatandaş Tedirgin Oldu Açıklama Geldi

TOKİ Başvurusu Sonrası Neden Mesaj Gelmedi? Vatandaş Tedirgin Oldu Açıklama Geldi

TOKİ’nin 500 bin sosyal konut projesine başvuran vatandaşlar, ödeme için gerekli hesap bilgilerini içeren SMS’in gelmemesi üzerine endişelendi. TOKİ yetkilileri, yoğunluk nedeniyle mesaj gönderiminde gecikmeler yaşandığını bildirdi.

Toplu Konut İdaresi Başkanlığı’nın (TOKİ) 500 bin sosyal konut projesine başvuru yapan vatandaşlar, ödeme işlemleri için gerekli hesap bilgilerini içeren kısa mesajların gönderilmesini bekliyor. Başvuru işlemlerini e-Devlet veya banka kanalları üzerinden tamamlayan adaylara, onay sürecinin ardından bilgilendirme mesajı gönderiliyor.

Genel uygulamaya göre TOKİ tarafından gönderilen SMS’ler, başvuru işleminin tamamlanmasının ardından 24 saat içinde vatandaşların cep telefonlarına ulaşıyor. Ancak başvuruların yoğun şekilde devam etmesi nedeniyle ilk günlerde sistemde gecikmeler yaşanabiliyor.

Gönderilen kısa mesajda, başvuru sahibine özel oluşturulan hesap numarası yer alıyor. Vatandaşlar, 5 bin TL tutarındaki başvuru bedelini EFT veya havale yoluyla, ATM üzerinden ya da banka şubelerine giderek yatırabiliyor.

Yetkililer, ödemenin belirtilen süre içinde yapılmasının büyük önem taşıdığını vurguluyor. Ücretin zamanında yatırılmaması durumunda başvuruların sistem tarafından otomatik olarak iptal edildiği bildiriliyor.

Başvuru sahipleri ayrıca e-Devlet üzerinden “TOKİ Başvuru Listesi” ekranını kontrol ederek, başvurularının güncel durumunu görüntüleyebiliyor. Yoğunluk nedeniyle yaşanan SMS gecikmelerinin kısa süre içinde giderilmesi bekleniyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.
Önceki ve Sonraki Haberler