Tezgâhını deviren sürücüyü bıçakladı

Tezgâhını deviren sürücüyü bıçakladı

Kalfalar Mahallesi’nde balıkçılık yapan Mehmet S., tezgâhını deviren otomobil sürücüsünü göğsünden bıçakladı

Meram Kalfalar Mahallesi’nde Mehmet S. adlı bir balıkçı, balık tezgâhını deviren otomobil sürücüsünü göğsünden bıçakladı.


Olay, önceki gün akşam saatlerinde Kalfalar Mahallesi Ertuğrul Gazi Sağlık Ocağı önünde meydana geldi. Kemal R. (47), su doldurmak için otomobiliyle tatlı su çeşmesine geldi. Çeşmenin önünde balık tezgahı açan Mehmet S. (25) ile sebze tezgahı açan kardeşi Ali S'ye (21) çeşmenin önüne tezgah açmamaları gerektiğini söyleyen Kemal R., iki kardeşten olumsuz cevap aldı. Otomobilini çeşmeye doğru yanaştırmak isteyen Kemal R., yanlışlıkla balık tezgahına çarptı ve balıklar yere saçıldı. Bunun üzerine tezgâhtaki bıçağı eline alan Mehmet S, yere saçılan balıkların masraflarını ödemeye razı olan Kemal R'yi göğsünden bıçakla yaraladı. Ağır yaralanan Kemal R., olay yerine çağırılan ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Olaydan sonra kaçan Mehmet S. polis tarafından yakalanarak gözaltına alındı. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.